loading...
جوجه بلاگ| سایت سرگرمی| تفریحی
تبلیغات

 
آخرین ارسال های انجمن
-zeus- بازدید : 625 11 سال پیش نظرات (1)

شب خونه ی پسرخالم بودم داشتیم فیلم میدیدیمخالم میاد تو اتاق منو میبینهمیگه : تویی؟پ ن پ دزدم اومدم یه فیلم ببینم برم

تو مراسم خواستگاری بودم که دختر خانم با سینی چایی اومد داخل !شروع کرد به چایی دادن رسید به من سینی رو گرفت جلوم و گفت بفرمایینگفتم ممنون اهلش نیستمگفت منظورتون چاییه؟پ ن پ ازدواجو میگم

دل دردهای شدید دارم دکتر نوشته سونوگرافی رفتم یارو میگه به خاطر دل دردهات سونوگرافی اومدیپ ن پ اومدم ببینم بچه ام اگه دختره بندازمش آخه شوهرم دختر دوست نداره

دکتر به مریضش میگه متاسفانه تو عکس پاتون از دو ناحیه شکستهیارو میگه یعنی میخوایید گچ بگیریدش؟پ ن پ می خوام بدم بچه ها با فتوشاپ درستش کنند

رفتم کفاشی میگم : آقا واکس دارید؟میگه: واسه کفشت میخوای؟میگم : پ ن پ رنجرم برای استتار صورتم می خوام

رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرشخانومه اومده میگه می خواى فاتحه بخونى؟میگم پ ن پ کلید نیاوردم موندم پشتِ در

دمِ تلفن همگانی به یارو میگم : میشه بدین منم یه زنگ بزنم؟میگه : کارت تلفونو؟پ ن پ شماره اونی که باهاش حرف میزدیو

رویه پشت بوم خونشونو داشتند اسفالت میکردنند یکم اسفالت اضافه میادپسرش میگه بابا میخوای بریزش دورپ ن پ یه سرعت گیر می زنیم رو پشت بوم

می گم صبح ساعت ۵ دارم میرم تنگ کوهمیگه اه با دوستات؟پ ن پ با فرشته هایی که صبح های زود برا شمارش ثواب ها دورم جمع می شن

رفتم سر قبر بابابزرگمیارو اومده پیشم نشسته میگه فوت کردن؟پ ن پ فردا امتحان ریاضی داره خودشو زده به خواب که نره

رفتم رستوران یارو میگه غذا میل دارید قربان؟پ نه پ اومدم ببینم اینجا حقوق خوبه؟از کارت راضی هستی یا نه

همسایمون ساعت ۱ شب پیانو زدنش گرفته رفتم دم خونشمیگه صدای پیانو اذیتتون می‌کنه؟میگم پ نه پ می‌خواستم آهنگ سلطان قلبها رو درخواست کنم برامون بزنی‌ حالشو‌ ببریم

ماشینه تا شیشه جمع شدهیه نفر اون بغل افتاده پارچه سفید روش کشیدنیارو داره رد میشه می گه مرده؟پ نه پ تصادف خستش کرده خوابیده

به یارو میگم قالپاق ریو دارین؟می پرسه ماشینت ریو هست ؟پ نــه پ لامبورگینیه قالپاق ریو می ندازم ریا نشه

ماشینو تو روزنامه تبلیغ کردممی گه می خوای بفروشیش؟پ ن پ معدلش بیست شده ازش قدردانی کردم

صبح پاشدم به زور دارم لباس میپوشمبابام میگه کلاس داری؟پ ن پ نگران لباسم شدم پاشدم ببینم هنوز اندازمه یا نه

یارو دو ساعت داره خودپردازو انگولک می کنه تازه برگشته می گه شمام کار دارین ؟پ نه پ وایستادیم اینجا بنیه و پشتکارِ شما رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم

عکس برادرزاده هامو نشون دوستم دادم با مامانشونبرگشته میگه اِ داداشت زنم داره؟پ نه پ اینا رو تو قرعه کشی بانک برنده شده

از راننده اتوبوس میپرسم چقدر شد؟می گه ۳۵۰ بهش ۴۰۰ تومن دادممی گه یه نفری؟پ نه پ کل اتوبوس مهمونه من

یارو اومد تعمیرگاه گفت : برای لپ تاپم رَم می خوامگفتم: داریمگفتش :مطمئنی برای لپ تاپه ؟پ ن پ برای pc ـه می خوام بُکُنم تو پاچـــت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1392/10/24 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

آبجی من محدودیت دارم تو گذاشتن پاپ آپ
اما میتونم بنرت رو صفحه اول بذارم (جایی ک نوشتم کد پاپ آپ شما ماهانه ده هزار تومن)
در مقابل میخوام کد پاپ آپی ک میدم تو سایتت بذاری

بیا ببین کجاست اگه موافق بودی تبادل کنیم بازدیدم چهار هزارتاس
مطمئنن برات خوب میشه
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت جوجو بهترین وبلاگ بهترین ها عکس دانلود فیلم اموزش تصاویر ترول خنده دار عکس جالب همه چی زندگی تحقیق توضیحات توضیح بهترین ها جوجه بلاگ Chick blog-سایت جوجو بهترین وبلاگ بهترین ها عکس دانلود فیلم اموزش تصاویر ترول خنده دار عکس جالب همه چی زندگی تحقیق توضیحات توضیح بهترین ها جوجه بلاگ Chick blog
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 227
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 399
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 443
  • بازدید امروز : 1,314
  • باردید دیروز : 2,164
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 8,633
  • بازدید ماه : 8,633
  • بازدید سال : 219,685
  • بازدید کلی : 1,003,000
  • کدهای اختصاصی
    -- .....

    قالب وبلاگ

    --:D-