loading...
جوجه بلاگ| سایت سرگرمی| تفریحی
تبلیغات

 
آخرین ارسال های انجمن
تنها بازدید : 337 11 سال پیش نظرات (0)
دلتنگی یعنی…

 
یعنی رفیق تنهاییاتم بگه گریه کن محکومی به گریه…
 
.
.
.
بی قرارت می شوم وقتی به ذهنم می رسی …
.
.
.
چـه سر به راه است…!

 
دلتنگی را میگویم!

 
از گوشه ی دلم جُم نمیخورد …!

 
برای مشاهده ی کامل مطلب به ادامه ی مطلب مراجعه کنید . . .
 
.
.
.
 
عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام

 
تیشه زد بر ریشه ی اندیشه ام

 
عشق اگر این است مرتد می شوم

 
خوب اگر اینست من بد می شوم
 
.
.
.
 
من که باشم یا نباشم کار دنیا لنگ نیست

 
من بمانم یا بمیرم هیچ کسی دلتنگ نیست

 
 
.

دلتنگی را چگونه هجی کنم تا درک کنی ؟

چهار ستون بدنـم

زیر سنگینی اش

تا خورده است . . .

.

.

.

کاش می توانستم راحت حرف بزنم …

چیزی بگویم از دلتنگی …

میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند …

فقط می گویم منم دلتنگم

.

.

.

گاهی چه دلتنگ میشویم

برای یک مواظب خودت باش

برای یک هستم

برای یک نوازش

برای یک آغوش …

.

.

.

اینجا همه خوبند ، خیالت راحت !

من مانده ام و چهارتا هم صحبت

این گوشه نشسته ایم و دلتنگ توایم

من ، عشق ، خدا ، عقربه های ساعت …

.

.

.

چقدر

نوازش دست های مهربانت خوب است

ومن

چه زود

دلم

برای همه چیزهای خوب

تنگ میشود…

.

.

در این دنیا تکو تنها شدم من

گیاهی در دل صحرا شدم من

چو مجنونی ک از مردم گریزد

شتابان در پی لیلا شدم من

.

.

.

نشونی ازت ندارم

اما دنبالت میگردم

بغض وجودمو گرفته

باورم کو پر دردم

.

.

.

سرخوشانـــــه می خندم

شوخـــی می کنم

سَر به سَرت می گذارم

و تو نمیدانی ….

چقدر سخت اســت

احساس خفگی کردن پشـت این نقابِ لعنتـی

.

.

.

به هیچ روزی پس ات نمیدهم،به هیچ ساعتی،به هیچ دقیقه ای،به هیچ هیچی!!!

سخت چسبیده ام تمامت را……………

.

.

.

بیشتر مواقع پشت جمله

“عیب نداره، مهم نیست “

یه دل شکسته خوابیده

.

.

.

لیلای من بودی

مجنون نبودم

امروز مجنونت شدم

لیلا کجایی؟؟؟

.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت جوجو بهترین وبلاگ بهترین ها عکس دانلود فیلم اموزش تصاویر ترول خنده دار عکس جالب همه چی زندگی تحقیق توضیحات توضیح بهترین ها جوجه بلاگ Chick blog-سایت جوجو بهترین وبلاگ بهترین ها عکس دانلود فیلم اموزش تصاویر ترول خنده دار عکس جالب همه چی زندگی تحقیق توضیحات توضیح بهترین ها جوجه بلاگ Chick blog
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 227
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 399
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 208
  • بازدید امروز : 608
  • باردید دیروز : 1,642
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 608
  • بازدید ماه : 20,900
  • بازدید سال : 129,140
  • بازدید کلی : 912,455
  • کدهای اختصاصی
    -- .....

    قالب وبلاگ

    --:D-